Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Efektivní využití konvergované sítě
Nesveda, Marek ; Vychodil, Petr (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku konvergovaných sítí a jejich efektivního využití, se zaměřením na telematické sítě. Pro model konkrétní aplikace byla zvolena oblast dopravní telematiky. Práce sestává ze dvou okruhů simulací v programu Opnet Modeler. V první teoretické části byl vytvořen přehled protokolů používaných v konvergovaných sítích, přičemž byly podrobněji popsány směrovací protokoly. Pozornost byla rovněž věnována mechanismům zajištění kvality služby v IP. Následně byla v rámci praktické části vytvořena simulace konvergované telematické sítě v programu Opnet Modeler, byly nastaveny scénáře pro zajištění kvality služby pomocí protokolů RSVP a DSCP a byla provedena simulace. Výsledky simulací pro oba scénáře byly srovnány a přehledně zobrazeny pomocí grafů. Druhá teoretická část se věnovala mechanismům řazení do front, řízení zahlcení a předcházení zahlcení. V praktické části byla následně opět použita simulace konvergované telematické sítě, tentokrát pro porovnání front FIFO, PQ a WFQ, a to v rámci scénáře s použitím protokolu DSCP, který byl v první části vyhodnocen jako jednoznačně lepší. Výsledky simulací byly opět srovnány a přehledně zobrazeny.
Řízení semaforů na skupině křižovatek
Kaleta, Radoslav ; Kapinus, Michal (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práca je zameraná na riadenie skupiny križovatiek pomocou svetelnej signalizácie. Táto skupina obsahuje niekoľko križovatiek so senzormi, ktoré sú následne schopné riadiť aj susedné križovatky so SSZ. Riadnie je založené na systéme TAPIOCA, ktorý spadá pod systémy dynamického riadenia. Tento systém je implementovaný do existujúceho dopravného simulátoru, ktorý bol vytvorený ako bakalárska práca na FIT VUT v Brne.
Zvýšení propustnosti úzkých hrdel způsobených dopravním omezením
Matuszková, Radka ; Ščerba, Marek (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o chování dopravního proudu v místě pracovních zón. Zaměřuje se především na střídavé řazení těsně před úzkým hrdlem a tvorbu kongescí. Součástí práce je studie parametrů, definovaných v programu Aimsun, která zkoumá jejich vliv na střídavé řazení v mikrosimulaci. Správné nastavení hodnot je ověřeno na dopravním modelu sestaveném na základě videozáznamu. Práce si klade za cíl minimalizovat vlivy nutných oprav a rekonstrukcí pozemních komunikací pomocí telematických aplikací, které dynamicky ovlivňují dopravní proud změnami nejvyšší dovolené rychlosti.
Evidenční počítač stavědla K-2002
Kandrik, Ján ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Nezbytnou složkou řízení železničního provozu se v současnosti stává jeho optimalizace a plánování. Tato práce se zabývá vytvořením nadstavby nad zabezpečovacím zařízením, která bude shromážďovat údaje ze zařízení a jiných zdrojů, tyto vizualizovat, vyhodnocovat a pomáhat obsluze v rozhodování a plánování jídy vlaků.
Spotřeba paliva při provozu nákladního vozidla a možnosti snížení spotřeby využitím asistenčních systémů
Krejsek, Jakub
Ve své diplomové práci popisuji činitele, které ovlivňují spotřebu paliva při silniční nákladní dopravě a možnosti optimalizace spotřeby paliva. V úvodu se zabývám způsoby měření spotřeby paliva s podporou telematiky. V další části jsem se za-měřil na popis asistenčních systémů pro řízení nákladních automobilů se zaměře-ním na snížení spotřeby paliva. Následuje navržení metodiky dráhové spotřeby paliva za použití telematiky. Práce pokračuje praktickou částí, zabývající se měře-ním spotřeby nákladních vozidel při použití asistenčních systémů a vlivu jejich nastavení na spotřebu nákladních vozidel.
Dopravní telematika
Buchta, Pavel
Bakalářská práce se zabývá problematikou inteligentních dopravních systémů. V první části jsou zmíněny základní pojmy, které se dále rozvíjí k možnostem různých systémů, napomáhajících identifikaci vozidel. Praktická část bude věnována porovnání kamerových systému a dopravních detektorů tak, aby bylo možné určit nejvíce efektivní systém.
Evidenční počítač stavědla K-2002
Kandrik, Ján ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Nezbytnou složkou řízení železničního provozu se v současnosti stává jeho optimalizace a plánování. Tato práce se zabývá vytvořením nadstavby nad zabezpečovacím zařízením, která bude shromážďovat údaje ze zařízení a jiných zdrojů, tyto vizualizovat, vyhodnocovat a pomáhat obsluze v rozhodování a plánování jídy vlaků.
Informace v pojetí Viléma Flussera jako estetický zážitek
Soukupová, Lenka ; Stejskal, Jakub (vedoucí práce) ; Magidová, Markéta (oponent)
Práce se na základě interpretace vybraných textů Viléma Flussera snaží postihnout význam, který v jeho myšlení nabývají estetické kategorie. Klíčem pro pochopení podstaty estetických kategorií je zde koncept jejich závislosti na míře zvyku, vyjádřený v eseji Zvyk jako hlavní estetické kritérium. Související problém přenosu informací je ústředním tématem kapitoly Vampyroteuthis Infernalis: His Art, ze které vyplývá zásadní význam prostředků komunikace v kreativním procesu vyjádření i zpracování informace. Tento význam je podstatný pro tezi nadcházející kulturní revoluce, ve které se estetická kritéria stávají univerzálními, předložené nejuceleněji v eseji Do univerza technických obrazů. S další literaturou pracuji příležitostně během sledování výše nastíněné linie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Exploatační parametry vybraných zemědělských mechanizačních prostředků ve vztahu k provozním podmínkám a prováděným pracovním operacím a vytvoření marketingové strategie prodeje těchto prostředků
Dovol, Jan ; Šařec, Petr (vedoucí práce) ; Mašek, Jiří (oponent)
Práce se zabývá analýzou provozních dat traktorů, která byla získána pomocí telematických systémů. Především se jedná o sázení brambor a sklizeň senáže sběracím vozem. Na použití telematických systému navazuje zhodnocení jejich možností, porovnání systémů na trhu dostupných a marketingová komunikační strategie podporující jejich prodej.
Řízení semaforů na skupině křižovatek
Kaleta, Radoslav ; Kapinus, Michal (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práca je zameraná na riadenie skupiny križovatiek pomocou svetelnej signalizácie. Táto skupina obsahuje niekoľko križovatiek so senzormi, ktoré sú následne schopné riadiť aj susedné križovatky so SSZ. Riadnie je založené na systéme TAPIOCA, ktorý spadá pod systémy dynamického riadenia. Tento systém je implementovaný do existujúceho dopravného simulátoru, ktorý bol vytvorený ako bakalárska práca na FIT VUT v Brne.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.